opc_loader

Menu

9 / 10 van 113 reviews

Persoonlijk Advies
Meer dan 20 jaar ervaring
Bereken de besparing
Gratis verzending
Installatie mogelijk

Garantie

Mocht jouw product defect raken, dan kun je natuurlijk op ons rekenen want wij staan achter onze producten. Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing. Wij hebben geen eigen reparatiedienst dus sturen wij defecte producten altijd terug naar de leverancier. We houden je altijd op de hoogte van de gang van zaken. Mochten we midden in de winter jouw verwarming terug moeten sturen naar de fabrikant dan gaan we natuurlijk een tijdelijke oplossing voor je vinden want wij laten onze klanten zowel letterlijk als figuurlijk nooit in de kou zitten!

Voordat je een product retour zendt, graag even onze klantenservice op de hoogte brengen.

Uitgesloten van Garantie

Wij vinden het heel vervelend als het gebeurt, maar wanneer door ondeugdelijk gebruik schade is ontstaan aan het product valt dit natuurlijk niet onder de garantie. Dit is de gebruikelijke procedure in iedere branche en spreekt voor zich, maar we willen dit zo veel mogelijk voorkomen. Dit risico is te minimaliseren door altijd goed een aandachtig de gebruiksaanwijzing te lezen, instructies van installateurs alijd op te volgen, onderhoud (indien nodig) altijd op tijd uit te (laten) voeren en bij vragen of onduidelijkheden altijd contact met ons op te nemen.  

Defect bij ontvangst

Controleer je bestelling bij aflevering direct op eventuele schade. Is het pakket gedeukt, gescheurd of geopend dan moet je de levering altijd weigeren. Zelfs al staan er voetstappen op het verpakkingsmateriaal of is het karton ook maar enigszins beschadigd, dan kan dit grote gevolgen hebben voor het product. De vervoerder staat het niet toe dat je de verpakking zelf open maakt, dus neem geen enkel risico!

Transportbedrijven weigeren elke verantwoordelijkheid in verband met schade als je als geadresseerde geen opmerking hierover hebt gemaakt op de vrachtbrief of het vervoersdocument. De verzekeringsmaatschappijen van de transportbedrijven stellen dan dat het product is beschadigd na ontvangst ‘in goede orde'.  Neem dus direct contact met ons op of laat de bezorger de doos mee terug nemen!

Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor transportschade wanneer je getekend hebt voor ontvangst. Laat je het pakket bij een ander afleveren, meld deze procedure dan ook bij de ontvanger van je pakket.

Mocht het pakket aan de buitenkant van de verpakking zichtbare schade hebben volg dan de volgende stappen:


* Laat de schade vermelden door de bezorger bij aflevering
* Maak een foto van de beschadigde verpakking
* Zorg dat het etiket zichtbaar is op de foto
* Vermeld altijd de aankoopdatum, type product en artikelnummer (indien aanwezig) in de e-mail naar onze klantenservice.
* Stuur de gemaakte foto(s) per email of Wetransfer (speciaal voor grotere bestanden) naar onze klantenservice.

Heb je  bovenstaande stappen ondernomen dan kun je het pakket alsnog weigeren. Heb je vragen hierover dan mag je ons natuurlijk altijd bellen.