opc_loader

Klachten & Suggesties

Wij hechten veel waarde aan tevreden klanten. Desondanks is het natuurlijk altijd mogelijk dat je ondanks onze inzet toch niet helemaal tevreden bent over onze service. Wij horen graag van je wat we kunnen doen om jou beter van dienst te zijn.

Je mag je klachten of suggesties melden bij onze afdeling klantenservice,  dan krijg je altijd binnen 5 werkdagen een reactie van ons. 


In het onwaarschijnlijke geval dat wij er samen niet uit komen kunnen we het geschil voorleggen bij de Geschillencommissie. Wij zullen er alles aan doen om het niet zover te laten komen. We zijn ook aangesloten bij de Webwinkelkeur.


Stappenplan m.b.t. klacht

1. Meld je klacht bij onze klantenservice.
2. Je ontvangt via e-mail een bevestiging van je klacht.
3. Wij zullen de klacht binnen 5 werkdagen behandelen en je hiervan per e-mail op de hoogte stellen.
4. Bent je het toch niet eens met de door ons geboden oplossing dan kun je ons altijd bellen op +31(0)40 2826082 of reageren op de e-mail.
5. Komen wij er samen niet uit dan kunnen we ons wenden tot de geschillencommissie van Webwinkelkeur waar wij bij zijn aangesloten.


Suggesties

Heb je suggesties hoe wij  klanten beter van dienst kunnen zijn? Graag! Laat het ons weten, bij voorkeur per e-mail. Wij verbeteren onze dienstverlening voortdurend en stellen jouw reactie daarom zeer op prijs.