opc_loader
Klachten & Suggesties

Klachten

Verwarmingaktie.nl hecht veel waarde aan tevreden klanten. Het is mogelijk dat u ondanks onze inzet niet tevreden bent over de service die u heeft gekregen. Vanzelfsprekend horen wij dat graag van u, zodat wij er alles aan kunnen doen om u alsnog tevreden te stellen. U kunt uw klacht richten tot de afdeling klantenservice, u krijgt altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht. Daarnaast is Verwarmingaktie aan gesloten bij Webwinkelkeur waardoor u gebruik kunt maken van de Geschillencommisie wanneer u het niet eens bent met de klachtenafhandeling van Verwarmingaktie.nl

Stappenplan mbt klacht
1. Meld u bij onze klantenservice met de betreffende klacht.
2. U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw klacht
3. Wij zullen de klacht binnen 5 werkdagen behandelen en u hiervan per email op de hoogte stellen.
4. Bent u het niet eens met de klachtenafhandeling dan kunt u verder contact met ons opnemen per telefoon(+31(0)40 2826082 of email.
5. Komt u er met Verwarmingaktie.nl helemaal niet uit mbt uw klacht dan kunt u zicht nog wenden tot de geschillencommissie van Webwinkelkeur waar Verwarmingaktie.nl bij is aan gesloten.

Suggesties

Heeft u suggesties hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, bij voorkeur per email. Verwarmingaktie.nl verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt uw reactie daarom zeer op prijs.

Menu